Oldalak

2012. május 23., szerda

beszámoló

régóta hallgatok itt, pedig nem a szűkszavúságomról vagyok híres. persze nem is a szótlansággal van a baj, hanem a bepötyögéssel. ugyanis az elmúlt hetekben igencsak hajtottam, vásárra készültem meg műhelyre meg miegymás...aztán kinek van kedve annyi munka után még gépezni is... már úgy komolyan:P
nos, előszöris jártam Székelyudvarhelyen műhelyt tartani (ez még május eleje, hú). azt gondolom, hogy nagyon jól sikerültek az alkalmak, hangulat is jó volt, résztvevők lelkesek és ügyesek, kínlódás is volt, de a végén sikerélmény is, mindenkinek - még a legelvetemedettebb pesszimistáknak is! azért az már valami;-)
készítettünk pipacsos faliképet meg faliórát, meg mit is? ja igen, poháralátétet.



















aztán volt ez a Mihály napi vásár, amire én is kimentem szerencsét próbálni. hát, mit mondjak?:)) ha a sikert aratni szokták, akkor nekem most elég életlen volt a sarlóm:)) vagy csak kevés az érett termés?:)) ráadásul második napra viharossá és esőssé vált az idő, szóba se jöhetett a kimenetel. no de lévén ez első próbálkozás, úgy vélem, még tanulnom kell, hogy mit mivel hogyan érdemes. és közben mérlegelni, természetesen. csak okosan:)

na de nagy baj nincs, a fészbuk is jó vásártér lehet alkalomadtán és még fizetni sem kell a helyért, sem az eső nem kerget el;-) így hát panaszra nincs okom, mert lassan mégis gazdára lelnek a "művek"!:-)

most aztán lesz  mit mutogassak egy darabig! fogok is:))
 a vásáros asztalról csak egy néhány gyűjtőkép:








Nincsenek megjegyzések: